Saviors Of Earth

The Unification Epicenter of True Lightworkers

Trudy's Discussions (1,309)

Discussions Replied To (10) Replies Latest Activity

"aha kwamen daar die hete voetzolen vandaan.. tjonge het is nu alweer een stuk minder…"

Trudy replied Jan 14, 2013 to Bovis Waarde

3 Jan 14, 2013
Reply by CHRISTINA

"Dank je  CHRISTINA de beerput is groot en diep, maar ik houdt mijn neusklem op, tijd…"

Trudy replied Jun 10, 2012 to BASTAARDEN OP DE TROON (1890 – HEDEN) ~ GEERTRUIDA FOK EN DE ROMANOV BLOEDLIJN

5 Jun 10, 2012
Reply by CHRISTINA

"Wow ik dacht al veel gelezen te hebben over de bastaarden van het ''koninklijke huis…"

Trudy replied Jun 10, 2012 to BASTAARDEN OP DE TROON (1890 – HEDEN) ~ GEERTRUIDA FOK EN DE ROMANOV BLOEDLIJN

5 Jun 10, 2012
Reply by CHRISTINA

"Is getekend, ik ben de 6280e persoon van ondertekening de petitie tegen rekeningrijd…"

Trudy replied Jan 18, 2010 to Red Onze Privacy

2 Jan 18, 2010
Reply by CHRISTINA

"Ik ga deze geweldige uitleg over UFO's en Buitenaards leven van C.A.J.R. Vermeeren a…"

Trudy replied Jan 2, 2010 to UFOs by Dr. C.A.J.R. Vermeeren - Delft University of Technology

2 Jan 3, 2010
Reply by CHRISTINA

"Prik mij maar lek (m.a.w. gooi die spuit er maar in), het had beter kunnen heten ...…"

Trudy replied Nov 2, 2009 to PETITIE - http://www.prikmijmaarlek.nl/petitie.html, zie ook http://www.argusoog.org

2 Nov 7, 2009
Reply by CHRISTINA

"Op de Niburu site wordt ook over chemtrails gesproken, maar ik heb daar toch mijn tw…"

Trudy replied Dec 9, 2008 to

just now

"Hier wordt zelfs ik stil van... Geweldig..."

Trudy replied Nov 27, 2008 to

just now

"Na het lezen van deze uitleg in het nederlands kan ik alleen maar een grote zucht la…"

Trudy replied Nov 24, 2008 to

just now

"Aangezien ikzelf in het entertainment vak zit lijkt mij dit leuk om te gaan volgen.…"

Trudy replied Nov 20, 2008 to

just now

RSS

SoE Visitors

 

  

© 2024   Created by Besimi.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service